Candywhore

Alla inlägg under november 2011

Av Mawlin - 28 november 2011 06:33


Usch.. Måste verkligen få sova ut snart!
Förra helgen & denna helgen har jag varit tvungen att gå upp tidigt, och nu ska jag upp och jobba..
Jaja, jag måste fixa pengar till julklappar! Nu ska jag ner och försöka trycka ner en torr, äcklig macka med något slemmigt på. Puss! ♥

Föresten åt jag sånahär i helgen, dom finns att köpa på McDonalds, supergott!

   

Av Mawlin - 27 november 2011 18:18


Jag och Emma Lanka (www.emmalankas.blogg.se) har tagit några bilder med min kamera manuellt & jag har fått frågan om hur man sådana bilder som ni kommer se nu. & det ända som behövs är att byta till manuellt!


  


       
     

Av Mawlin - 27 november 2011 18:05


4 veckor kvar till jul, den mysigaste tiden på året! Jag älskar att det är mörkt med en massa mysiga ljus.
Och att komma in efter att varit ute i det kalla vädret och dricka varm choklad, hihi!
Fundera på att plocka upp min kära julgran, eller är det förtidigt?
Kanske borde satsa på att städa rummet innan också. Haha!
 
   

Av Mawlin - 24 november 2011 17:27


Idag så bestämde jag mig för att småpynta lite inför julen! Man brukar inte börja med det förän första advent har jag för mig, men att ta fram ljusstakarna och sånt tycker jag inte skadar!

       

Av Mawlin - 23 november 2011 07:01

Precis stressat rundor, tog på mig alla ytterkläder och sen kolla jag på klockan och märker att jag inte ska iväg förän om en halvtimme, yes!
Idag har jag idrott, sen media heeela dagen.
Även utvecklingssamtal klockan 14.00, ganska hemskt men det går säkert bra..
Jag har även mitt kära omprov på omprov imorgon som jag måste öva på!
Jaja, trevlig information alltså. Nu ska jag sluta. Puss! ♥ 

En mysig & julig bild på det från förra året, såå härligt!

   

Av Mawlin - 22 november 2011 06:58


De flesta vet att jag är helt besatt av Youtube och make-up artist som finns där, och jag har i några år nu velat ha de enormt bra produkter som de använder, tillexempel Nyx, Mac, Wet n' Wild, Naked, Elf med mera! Och konstigt nog hittade jag Wet n' Wild smink i lördags, helt otroligt. Jag tog dock bara en liten ögonskugga, där var så mycket folk så jag hann aldrig ta mig en titt ens. Men den är såå bra och värsta.. bra, haha!

Otroligt fin färg, dock så förstörde jag det då jag inte fick upp locket & sen när jag väl fick det så skulle såklart min nagel komma där..

   

Av Mawlin - 21 november 2011 21:45


Jag ska snart gå och lägga mig. Haft en dramatisk kväll och jag mår inte super. Förhoppningsvis löser allt säg och blir bra igen! Men ja, jag har inget att berätta om direkt.
Här får ni en snabbtitt på mitt hår, som inte blev så bra..

     

Av Mawlin - 20 november 2011 20:11


Nyss hemkommen från middag & julmarknad med min släkt, ganska trevligt! Förresten har jag lyckats glömma min kamera hos min bror sen fredags. Men idag fick jag hem den! Så har inte kunnat visa vad jag köpt i lördags, kanske lägger upp bilder någon annan dag! Men jag tog bild på nagellacken jag köpte, då jag hittade China Glaze för 40:- som normalt kostar 150:- och är otroligt populärt i hela världen! 


   

Nu ska jag färga håret och hoppas på att det blir rött denna gång, puss!

   

Ovido - Quiz & Flashcards