Candywhore

Alla inlägg under mars 2011

Av Mawlin - 30 mars 2011 10:48


Sitter och skakar som fan. Ingen aning om varför!

Kanske för att jag behöver äta något..

Idag är jag iallafall hemma från skolan pågrund av att jag har något otroligt ont under ena bröstet, har svårt att andas och så vidare. Men jag ska fixa med lite bilder och sådant, måste fan fixa mvg i Bild! 

Nae nu måste jag hitta något att äta!

Av Mawlin - 29 mars 2011 21:19


Har ni någonsin hört att någon kallat sig annorlunda, eller meningen

" Jag är inte som alla andra " ? 

Det har jag! För många gånger!

Vad är annorlunda & hur är man när man inte är som de andra?

För mig så är det något man föds till, man blir inte det bara sådär. 

Visst, man kanske inte blir det i mammas mage men jag tror att det har med uppväxten att göra. När jag var liten så var jag väldigt udda. Men jag säger att det är min mammas fel. Då det var hon som tog på mig konstiga kläder.

Jag blir arg på folk som säger att de är annorlunda, men sen är dom otrogna, är det annorlunda? Eller dricker bara för att bli full, det gör ju det flesta.. varför skulle det vara annorlunda då?

Alla är nog annorlunda mer eller mindre. 

Jaja, nu borde jag gå och duscha & sen gå och lägga mig. Godnatt! ♥


 

Já é feín nä´r jáo prátár :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mawlin Candy Adolfsson.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Mawlin


Ovido - Quiz & Flashcards