Candywhore

Alla inlägg under oktober 2011

Av Mawlin - 31 oktober 2011 12:25

Yes, ikväll blir det god mat & fint sällskap antingen i Helsingborg eller Ängelholm! :)
Jag har precis tagit mig en skön dusch och sitter just nu och chillar.Funderar på att ta något att äta och göra mig ett glas Oboy, rymma undan lite på mitt rum och göra vid mig! Puss ♥

Osminkad & nyduschad + galen katt..
   

Av Mawlin - 30 oktober 2011 12:29

Min kära vän Emma är nu hemma från Turkiet. Troligtvis brun och läcker.. Förhoppningsvis blir det fotografering i Ängelholm snart, så får vi se om hon tänker ställa upp på en foto-session eller om vi bara plåtar rundor! ;)

 

 

 

Av Mawlin - 29 oktober 2011 14:21


Mamma och pappa var tvungna att jobba idag så har inte fått någon mat i mig eftersom jag har problem med det nu. Så mamma köpte hem sushi påväg hem för det vet hon om att jag skulle äta! Det var mycket gott!

   

Av Mawlin - 29 oktober 2011 11:37

Sitter just nu och spelar lite World Of Warcraft, men ska inte göra det länge till, måste städa mitt rum! Idag ska jag försöka hålla mig så sysselsatt som möjligt för att inte tänka på en hemsk sak. Jag längtar otroligt mycket tills denna dagen är över och imorgon när jag vaknar så kommer jag vara otroligt lättad. Lägger upp lite bilder och sånt senare. Puss! ♥

   

Av Mawlin - 28 oktober 2011 23:01

Dessa nagellack är de populäraste i USA och många andra länder. Dock så har vi inte så mycket av det här i Sverige men det blir mer och mer! Nagellacken kostar runt 150:-/st och är helt suveräna!


OPI:
   



ZOYA:


 





ESSIE:


    

CHINA GLAZE:

   

Av Mawlin - 28 oktober 2011 21:20


Förlåt att jag uppdaterat dåligt. Jag har inte haft den bästa veckan och haft lite problem med saker. Fredagskväll nu iallafall och jag har som vanligt ingenting att göra! Knappt någon som är social och orkar inte göra något..
Imorgon ska jag iallafall städa mitt rum, tvätta & fixa ett bildprojekt som vi har i skolan just nu som jag ska berätta lite mer om när den är klar! :) Sen ska jag nog se om någon vill träffas i Ängelholm, behöver det känner jag.
Jaja, nu ska jag ner och ta av mitt smink & sen blir det nog spel och film hela natten..


 
 Bästa bilden haha!

Av Mawlin - 26 oktober 2011 18:04


Just nu är jag otroligt upptagen. Jag har precis slagit in 5 paket & jag har ett bord från IKEA som jag gärna vill ha upp idag, och då måste jag tömma mitt gamla bort & ta ut bordet, montera ihop det nya!
Jag borde skaffa mig en Handy Man, seriöst.. Jag kommer bli en sån jobbig kvinna som vill göra allt själv och typ kämpa för livet, haha..
Och även så måste jag tvätta och det värsta av allt är att jag har PROV imorgon.. Hur ska detta gå?

Jaja, ni får se lite bilder senare ikväll eller imorgon! Puss ♥ 

Av Mawlin - 25 oktober 2011 07:06

Tröjan jag köpte! Hinner inte redigera!

       

Nu måste jag gå! Puss! ♥ 

Presentation


Mawlin Candy Adolfsson.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Mawlin


Ovido - Quiz & Flashcards