Candywhore

Alla inlägg under juni 2011

Av Mawlin - 30 juni 2011 18:53


      

AHH hemsk bild...


     

Vaknade sent så det blev bara lite skuggning på ögonen!

Av Mawlin - 29 juni 2011 21:55


Här är lite bilder på stället jag köpte på Ikea! Yrade rundor ett bra tag på ikea, för jag ville hitta en bänk med lådor som jag kunde lägga ned den i, men hittade inget.. Såhär ser den ut iallafall!


       

   

Tycker att denna låda är mycket bra till er som vill kunna se ert smink, slippa hålla på med lådor eller leta rundor i en sminkväska och leta! Även fast att jag inte var helt säker i början så blev det helt okej :) 


Nu ska jag sova, jag har en låång dag framför mig imorgon.. Godnatt! ♥ 

Av Mawlin - 29 juni 2011 15:10


Helt glömt bort att jag inte skrivit något om min tandställning som jag fick i måndags!

Såhär ser jag ut:


  

Riktigt ful bild, men det är den ända jag orkat ta hitills!
Just nu lever jag på överkokta nudlar & yoghurt, och kommer nog få göra det i några dagar till! När man bara nuddar något med tänderna så gör det så fruktansvärt ont! Men det funkar helt okej, en aning tröttare & seg bara..

______________________
Idag ska jag iväg till Ikea och köpa en slags låda som man kan ha smink i, med mera.Hade egentligen velat ha en typ en ställning med många fak i eller något, men jag är i ganska så stort behov av något att ha mitt smink i så hinner inte riktigt leta rundor överallt! 
Jag ska börja lägga upp bilder på mitt smink varje dag också, med olika sminkningar.
Såhär ser den ut iallafall:


Ikea, 149:-

Svårt att se, men jag ska ge er en titt när jag lagt ned allt i den! :) 

Av Mawlin - 27 juni 2011 22:28


Tänkte bara klaga lite smått, såg nyss en tjej på facebook (igen) som har en bild där hon viker ut sig mycket, & även sin såå sexiga bh..


Asså snälla.. alla måste hålla med om att det är den fulaste & tråkigaste bh, alla måste hålla med om det.
Visst, dom är säkert skitsköna, bekväma & bra. Men om man nu så gärna ska visa sin bh, så ska ni veta att ha en sån där bh och tvunget visa det.. är inte sexigt överhuvudtaget, okej?! Jag menar inte att alla ska gå rundor med spets bh dygnet runt, och självklart får man ha en sån bh hur mycket man vill..
Men ta inga bilder med den för det är så jävla fult och om jag hade varit kille och min flickvän försökt vara sexig med sån, hade jag fan klippt sönder dom direkt. SÅ, nu vet ni det. Puss <3 

Av Mawlin - 26 juni 2011 21:21


Imorgon klockan 13:30 så ska jag sätta in tandställning! Eller, det beror på för jag har fått gummiband mellan vissa tänder i munnen & en av dom har gått av, så mamma måste ringa till tandläkaren & fråga om jag ska måste sätta i ett nytt innan. 
Men iallafall så är jag absolut inte taggad..  
Sen på onsdag ska jag till psykolog och prata om hemliga saker hehuhöe! Eller ja, ganska många som kan ana vad det handlar om, eftersom folk inte håller tyst om det.. Jaja! Skitsamma, man lär sig av sina misstag.. Ska såklart jobba som fan också! Och så ska jag inom Ikea & köpa förvaringlådor, träffa Erica innan hon åker utomlands isch..

Av Mawlin - 26 juni 2011 17:33


Midsommar över. Tack så mycket för den trevliga grillningen i fredags & tack för festen igår med mycket dans och allsång, haha! Hade ingen röst när jag vaknade imorse (klockan halv 12).



Jag, Jonathan & Hugo från igår, haha!

 

Av Mawlin - 21 juni 2011 18:48


       

Av Mawlin - 21 juni 2011 18:19


   




   

Presentation


Mawlin Candy Adolfsson.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Mawlin


Ovido - Quiz & Flashcards