Candywhore

Alla inlägg under augusti 2011

Av Mawlin - 31 augusti 2011 22:08


Tar mig en snabb dusch (20 min - snabb dusch för mig) & sen bär det av till sängs och mysa med smulisen ♥
Jag har inte bestämt mig om jag ska till skolan imorgon, får helt enkelt se hur jag mår då. 
Puss på er! ♥ 

Av Mawlin - 31 augusti 2011 11:52


Köpte lite skolmaterial igår.
Inte de billigaste alternativen.. 




Block - 50:- (billigt)
Rosa & svart blyertspenna - 15:-
Gul stiftpenna - 25:-  

Av Mawlin - 31 augusti 2011 11:30


Stanna hemma från skolan idag. Det blev bara värre av att vara i skolan..
Även så har jag lyckats skada mig, ovanligt? Nae.
Skulle flytta på en sak som var tyngre än jag trodde & jag är ju en liten mus, så antagligen så sträckes väl nån muskel ut sig i ryggen, så just nu sitter jag lutad åt vänster håll & ser allmänt dum ut.. Jadå!


Förresten så var det en oerhört fin regnbåge ute imorse! Man kunde se hela - slutet till början!
Fast när jag väl skulle skynda mig ut & fota den så fanns det bara en tredjedel kvar av den :(


   
Tyckte om att solen sken i bakgrunden, som ni kan se så blev det typ skuggor & sånt på fältet..


   
It´s all about the focus! 

Av Mawlin - 31 augusti 2011 11:24


Fick ett paket igår som fick mig att hoppa i luften & göra konstiga ljud!

          

Feather Extensions!
Intresserad?
www.foreverhair.se

Av Mawlin - 30 augusti 2011 06:25


Så himla mörkt ute! Antar att det är hejdå för sommaren, eller det kanske det har varit ett tag?
Idag blir det skolan. Trött som fan & jobbigt att andas.. Jävla näsa..
Förhoppningsvis så kommer mitt Hello Kitty skal denna veckan.. Det var ganska lång leveranstid på den sidan..
& mina feather extensions, can´t wait! :D
Nu ska jag platta håret. Big love ♥ 

Av Mawlin - 29 augusti 2011 21:38


Drar mig till sängs nu.
Imorgon ska jag till skolan oavsett min jävla förkylning..
Får helt enkelt snora ner alla, haha! Nej men, jo.. lite.. Eller vi får se.
Fått ett sånt drickhumör nu igen.. Vill fylla hela min mage med vatten..
Jaja, sov gott cuties ♥ 

Av Mawlin - 29 augusti 2011 21:23


Ville visa er mina naglar som jag nyss fick rätt på!
Seriöst suttit i 2 timmar med detta, pågrund av att jag har dåligt tålamod & det funkade inte riktigt som jag ville.
Också ville jag säga att detta är inget jag har kommit på.
Jag fick inspiration av en tjej som jag känt väldigt länge, men har tyvärr knappt nån kontakt med längre. Jag har sett detta innan men inte riktigt haft lust att göra det..


Men ja, såhär:


        
Gick som sagt inte superbra för mig..
Men vill ni veta hur man gör så tycker jag att ni ska gå in på hennes blogg
( www.yesicahansson.blogg.se )
eller så söker ni på " Newspaper nail tutorial " på Youtube!  

Av Mawlin - 29 augusti 2011 19:24


Jag är så himla trött på att bara få höra en massa negativa saker om mig, kränkningar & hur dålig jag är.. Jag är din dotter och du kan aldrig säga något positivt? Om man frågar dig något så ryter du till..
Och du klagar på att jag alltid blir sur, men det är ju inte konstigt när du alltid gör det jag verkligen hatar i hela vida världen?
Jag vill seriöst skjuta de personer som har så lite respekt att de aldrig kan fråga något, utan de bara säger kort och surt;
" GÅ OCH TVÄTTA! "
" DUKA FRAM! " 
Det kanske låter fånigt att jag tycker det är något att hata. Men varje gång jag hör något sånt så svider det allvarligt talat i öronen..
Jag förstår inte hur man kan göra så?!  
Jaja, frågat min bror om jag kan få bo hos honom ett tag. Han skulle prata med Sandra & troligtvis så gick det bra.. Ska bli skönt att slippa höra negativa saker om sig själv.. 

Ovido - Quiz & Flashcards