Candywhore

Alla inlägg under april 2011

Av Mawlin - 27 april 2011 09:20

Godmorgon! Håller på att städa mitt rum som enbart består av kläder.. Men ja, bara till att fortsätta! Men såklart är Smulan här också, och hon är fan inte nådig.. 

I eftermiddag ska jag jobba & tjäna lite pengar heuheu :) Sen blir det att leta upp kläder & sånt för imorgon börjar skolan! Nej, nu ska jag fortsätta, hör av mig senare, puss. ♥


 

Åhh var är dom strumpbyxorna??!?!?! :((((

Av Mawlin - 26 april 2011 21:24

Mår inte alls bra just nu..

 Jag får huvudvärk för världens minsta ljud, min hunger och aptit finns inte kvar och jag är helt slut..

Det enda jag hade velat göra är att ligga bredvid nån kille som hade kunnat hålla om mig, få mig att känna trygghet & älskad.. Men det är väl för mycket begäran för att någon skulle kunna göra det..

Har tänkt hela dan känns det som. Jag längtar tills detta sista året på högstadiet är slut & jag börjar på gymnasie..

Träffa nya vänner, slippa Ängelholm, hålla på med mitt största intresse och lära nya saker..

Jag har lovat mig själv att när högstadiet slutat, ska jag radera det mesta från mitt förra. Jag behöver en ny start & hitta mig själv. 

Nu ska jag lägga mig i sängen och hoppas på att jag drömmer om närhet & kärlek. 


 

Av Mawlin - 26 april 2011 21:24

Mår inte alls bra just nu..

 Jag får huvudvärk för världens minsta ljud, min hunger och aptit finns inte kvar och jag är helt slut..

Det enda jag hade velat göra är att ligga bredvid nån kille som hade kunnat hålla om mig, få mig att känna trygghet & älskad.. Men det är väl för mycket begäran för att någon skulle kunna göra det..

Har tänkt hela dan känns det som. Jag längtar tills detta sista året på högstadiet är slut & jag börjar på gymnasie..

Träffa nya vänner, slippa Ängelholm, hålla på med mitt största intresse och lära nya saker..

Jag har lovat mig själv att när högstadiet slutat, ska jag radera det mesta från mitt förra. Jag behöver en ny start & hitta mig själv. 

Nu ska jag lägga mig i sängen och hoppas på att jag drömmer om närhet & kärlek. 


 

Av Mawlin - 26 april 2011 11:34

Nu är jag äntligen hemma från Jämtland, varit hemma i två dagar faktiskt. Som tur så har jag två extra lediga dagar så att jag får tid till att tvätta, städa rummet och så vidare. Just nu sitter jag och kollar på Tyra Banks Show, mycket trevligt. Mina föräldrar stack till Spanien i fredags så jag är ensam hemma med min broder, som dock jobbar. Idag ska jag städa rummet, tvätta som fan & sen tror jag att jag sticker ut och solar lite i det varma & härliga vädret! :)
Lägger upp lite bilder från Jämtland och sånt senare. Puss! ♥ 




En bild på Emmas smink som jag gjorde för ett tag sedan!   


Av Mawlin - 17 april 2011 17:26

Sen några veckor sedan är det sagt att jag & robin skulle åka med hans fader till Jämtland. & ja, helt spontant så åker vi ikväll. Så nu har jag stress-packat på nån timme! Så får väl hoppas att jag fått med mig allt. 
Kameran kan jag lova att den är med iallafall. Blivit helt jävla uttjatad på hur fint där är & att jag måste fotografera där haha. ♥
Jaja, nu ska jag packa ner min dator & sen bär det av till Robin, äta Enchiladas & sen iväg. Kommer finnas på mobilen, kanske.. Beror på täkningen asså haha.

Puss ♥




fint ska det vá i Helsingborg!


 



  

Av Mawlin - 15 april 2011 12:54

HEJDÅ ÄNGELHOLM, HEJ HELSINGBORG!
Åh, jag är så glad! Jag har kommit in på media med mina 170 poäng, haha! Jag har varit mycket orolig, eftersom att poängen ska vara ungefär 200 poäng, men jag har visst tur! Gud, om ni bara visste hur stort detta var för mig. ♥
Fuck you samhälle folk, skaffa er ett liv! :) 

Av Mawlin - 15 april 2011 12:40


Jag har sett jättemånga videor på Youtube med riktiga fjädrar från fåglar som dom sätter fast i håret, som extensions. Jag är väldigt sugen på att göra det, frågan är ju bara hur man får tag på redskap & fjädrarna här i Sveige.

Här är iallafall en video från en tjej som jag prenumerar på, Michelle Phan.




Tycker att det är väldigt fint & annorlunda, och som hon säger i videon att man inte måste färga håret utan några fjädrar kan få till lite liv! :)
Fjädrarna går även att platta, locka och så vidare sålänge som är riktiga. 

Av Mawlin - 13 april 2011 17:15

Ett snabbt inlägg innan jag kissar på mig!
Idag hade vi Nationella prov i engelska och det gick sådär.

Men alla asiater hade gillat det haha!  Brist på fantasiii yah.
Sen har vi haft spökboll turnering, det kunde ju suga min dase.
fick kommentaren att jag var lat, förstår verkligen inte varför jag fick den kommentaren!
Liksom bollen kom på mig & ställde mig där "spöket" ska stå & sen bara " Asså det är bra att du är lat! " & jag röt till som fan & bad honom gå och dö.

Jag är fan inte lat, jag är bara.. kort.  

Jaja, jogga senare ikväll efter maten & sen blir det duschtajjjm.
Nej nu måste jag fan kissa!

   

Presentation


Mawlin Candy Adolfsson.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Mawlin


Ovido - Quiz & Flashcards