Candywhore

Alla inlägg under maj 2011

Av Mawlin - 21 maj 2011 12:02


Hallu. Ska snart städa mina pärons bilar & tjäna lite pengar hihi. Ska försöka få ut datorn & högtalarna också så att jag kan lyssna på musik! 

Förhoppningsvis så hinner jag vara med någon ikväll. Om någon nu ens vill. Annars får jag väl sitta inne och spela World Of Warcraft hehehhe. 
Jaaajaaaa. Nu ska jag tjäna pengar! Hör av mig sen, kanske.


 

Av Mawlin - 19 maj 2011 22:23

Då var det kväll igen.. 

Jag vill inte.. jag har haft så jävla svårt att sova i 2 veckor! Direkt när jag lägger mig ned i sängen så gör det sjukt ont i magen.. Jag vaknar minst 5 gånger på natten & har svårt att somna om.. :(

Kan en liten sak på 2 månader verkligen göra så mycket..? Eller är det mig det är fel på? 
Jaja.. sängen nu då.. 

Av Mawlin - 14 maj 2011 08:57

Schyst att man vaknar kvart i 8 på morgonen..
 Idag ska jag till Ikea & Siba med mamma & pappa.

Ska även köpa godis och sånt till ikväll.. om jag ens vill ha det alltså.. Så sjukt ont i magen ;(

Ikväll bär det iallafall av till Carolina Samuelsson och mysa tillsammans med Erica & Emma! :)
Nu ska jag fixa mig!

Puss ♥



 

Av Mawlin - 11 maj 2011 15:58


Helt plötsligt blir jag svag, allt känns hopplöst & varje liten sak jag gör blir fel. Jag har vält ner glas, tallrikar & plattången på mindre än 2 timmar. Tar jag bak armbågen slår jag till något.. 
 Något jag älskar finns inte längre just nu. Det ända jag är bra på & mår riktigt jävla bra av är försvunnen. Att jag kom in på media var en gjädje men är nu en sorg.


& att du inte bryr dig, är bara så själviskt. En sak som du vet om att jag älskar och du säger att jag är löjlig.

Av Mawlin - 9 maj 2011 20:38


Slutet på skolan börjar närma sig & eftersom man slutar 9:an så vill man helst se så bra ut som möjligt & känna sig bekväm! Så jag och mamma har pratat lite och jag har bestämt att jag ska ha en sort av vit klänning med accessoarer med en väldigt fin orange färg som jag älskar! Eller så vill jag ha en orange klänning med vita asseccoarer. Färgen är inte riktigt orange, den är lite svår att förklara. Men den verkar vara en mode-färg för sommaren & finns mycket på H&M med mera.

Jag hade även tänkt färga håret i en mörkare röd färg, vinröd typ & sedan köpa löshår från internet. Ska även fixa lösnaglar och så måste jag köpa skor! Så det blir ingen billig avslutning för mig inte! 


 

Jag älskar den här hårfärgen!

Presentation


Mawlin Candy Adolfsson.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Mawlin


Ovido - Quiz & Flashcards