Candywhore

Alla inlägg under september 2011

Av Mawlin - 27 september 2011 21:13


Just nu mår jag inte alls bra.. Jag känner mig seg, magen känns svullen & jag känner mig yr.. Troligtvis så är det hormonerna som jävlas med mig, men gud så jobbigt det är! Jag orkar inte göra något, vill bara dunsa ner i sängen och sova ut, utan ett jävla larm som ringer klockan 05.30 Jag är inte ens sugen på mat eller dricka, jag vill spy på allt!
Faast ett glas kallt vatten hade varit sjukt gott.. Jaja, imorgon blir det en lååång dag kan jag lova er! Så jag borde väl gå och lägga mig..

Blond Mawlin & Pappi.

   

Av Mawlin - 27 september 2011 06:58


Klockan är snat 07.00 och jag ska snart cykla ner till bussen & hoppas på att jag inte blir varm och att allt smink går av, som vanligt.. -.-
Idag slutar vi typ halv 3 eller nått så jag ska direkt hem & fixa ett självporträtt för imorgon har vi utställning! Tog bilder för ett tag sedan men eftersom inte ens mitt ansikte är med så är det ju inte ett självporträtt..

Men iallafall så behöver jag tips på låtar, då min Spotify lista är så jävla tråkig!
Jag lyssnar på allt förutom dansmusik och sånt!
TACK ♥

   

Av Mawlin - 26 september 2011 18:50


Nu ska jag dra mig till sängs och se om någon är lite social på sms! 
Inget speciellt har hänt idag, mer än att jag kanske har klippt mitt hår lite och att jag har en katt som nyss hitta en enormt liten tråd som hon sprang iväg med.. Jadå!

   

Av Mawlin - 25 september 2011 20:39


Som vanligt har jag för lite att göra, så jag målade naglarna..

   
Tror att jag ska gå och lägga mig snart, inte kunnat sova ut i helgen så tänkte att jag kunde passa på att göra det nu medan jag inte har något som måste göras! Plus att vi har sovmorgon imorgon! 

Av Mawlin - 25 september 2011 17:43


Hade lite tråkigt så gjorde en lite höstig sminkning som jag tänkte jag ville visa er.

   

Av Mawlin - 25 september 2011 14:44


Prenumerar på en tjej som heter ilikeweylie på Youtube som har en helt otroligt snygg hårfärg!
Färgen heter Loréal Excellence men problemet är att det enbart är den röda tuben som ingår så att sjävla medlet måste man ha själv..
Men hade sjukt gärna velat ha denna färg!
Även så är den till för de med mörkt hår, så att man ska slippa bleka och det är ju bra!

 


   

Av Mawlin - 25 september 2011 13:15


Förlåt för dålig uppdatering, men min mamma har firats & vi har haft ganska mycket att pilla med här!
Tillexempel så har jag fått ny säng, vi har fixat ny ugn, spis, kyl och frys!
Så idag har vi varit på Ikea, jag köpte lite småsaker och vi kollade på en köksbänk som dom hade tänkt ha bredvid kylen och frysen!
Även så har jag tjänat pengar, jappjapp!
Tog några bilder på min brors flickväns familj & fick 400:-!

Men här är en bild på min nya säng iallafall!

   
Nu ska jag redigera lite bilder, puss ♥ 

Av Mawlin - 23 september 2011 07:05


Idag är det så mycket som fredag.
Taggar skolan & sista lektionen är matte och det betyder en jobbig Agneta över hela sig, jadå! -.- 
Jag måste skynda mig lite! Men hör av mig under dagen, puss ♥
 

Ovido - Quiz & Flashcards