Candywhore

Alla inlägg under juli 2011

Av Mawlin - 24 juli 2011 18:09


Japp, söndag igen.. tiden går alldeles för fort! En månad tills jag börjar gymnasiet.. helt sjukt ju!

Resten av dagen hade jag inte tänkt göra ett skit, typ såhär;



Bästa videon på länge.

Av Mawlin - 23 juli 2011 10:43


Idag blir det att fira mig och min fader som fyller år idag..
Så jag måste väl snart börja göra vid mig & rensa på mitt rum :p
Förresten så har jag haft det sjuukt jobbigt inatt! Jag har haft fönstret lite öppet och något myggliknande har antagligen kommit in, och den surrade i mitt huvud HELA tiden.. jag vifta med händerna och sånt, den försvann men efter några minuter så var den i ansiktet igen.. Så jag ställde mig upp, ganska omedvetet och vifta med täcket & kasta rundor med mina kuddar, haha! Den försvann och var borta ett bra tag & jag somna om, men den kom ju självklart tillbaks.. Så ja, tack myggliknande varelse! jaja, nu ska jag fixa till mig! Lägger upp bilder sen, pussy! ;* 

Av Mawlin - 22 juli 2011 12:57


Hemkommen från jobb!
Har busat lite med mina tröga katter och ska snart börja städa på mitt rum! Jag har fått några sms från Telia idag, för på måndag kommer äntligen min iPhone! Jag har väntat på den i en månad, det var tydligen fel på leveransen så därför hade det tagit sån tid.. Ska bli skönt med ny telefon, den jag har nu är verkligen inte okej..
Förresten så saknar jag mina fina vänner jättemycket! :(
   

Och även denna tjej som redan hade sprungit iväg så därför är hon inte med i vårt fina foto..


 

Av Mawlin - 22 juli 2011 07:13


Idag blir det först att jobba i några timmar, sen ska jag hem och sova!!
Imorgon firas jag och min pappa för jag fyllde år i onsdags & pappa fyller år imorgon! :) Så jag måste städa mitt rum idag, så det lär nog ta väldigt lång tid eftersom mitt rum självklart är så orent som det bara kan bli! Hade även tänkt visa lite bilder på hur det går med renoveringen här hemma!
Nu ska jag äta frukost..

   

Av Mawlin - 20 juli 2011 14:34


Här kommer bilder på resten av sakerna jag fick köpt igår!


   
Leopard linne/tröja 199:- Gina Tricot



 

Scorett 199:-
Är inte så glad för den klacken, men det var billigt så varför inte?








 

Liquid eyeliner 30:-
Mascara 79:-
H&M 









   
Tröja, 100:- H&M 

Av Mawlin - 20 juli 2011 11:30


GRATTIS TILL MIG!!
Japp, 20 Juli 2011, 16 år.
Känner ingen skillnad, men antagligen så kommer det när gymnasiet börjar! Ih, jag vill att skolan ska börja nu! Snart en månad kvar bara! Gosh, fast jag vet att jag kommer va en liten fis första dagen, jag är rädd! :(
Jaja, nu ska jag äta tårta tydligen! Lite tidigt eller?
Bilder & sånt kommer senare, puss på er! :D 

Av Mawlin - 19 juli 2011 21:10


Japp, idag slösade jag 1000:-, och gud vad jag fynda! :D
Jag är väldigt snål av mig, jag skulle aldrig få för mig att betala över 300:- för ett vanligt linne eller liknande.
Tyvärr så orka jag inte fota allt, men här är några saker;



En tröja, bara för att. Storlek xs men ändå satt den väldigt lös, antar att det var meningen.
99:- Gina tricot 


       
Valde att ta den som en minatyrbild, jag vill inte ha en massa åsikter om min kropp, klagande och liknande. Men jag måste säga att dessa är lätt de skönaste trosor jag någonsin använt! Det ser ut som vanliga hipsters när bilden är så liten, men tyget är lite tjockare & mycket mjukare! De som man köper på Gina Tricot kan jag tycka ganska hårda och allt är liksom bara trådar..
Så jag rekommenderar dessa starkt! Jag köpte dom på Cubus  det var Köp 3 för 2 erbjudande!  




   
Även denna fina ring, jag älskar den!
Köpt på Glitter, 45:- 


Jag tar bilder på resten imorgon! :) 

Av Mawlin - 18 juli 2011 17:19

Såhär blev håret!
Typ lila/rött/svart?
Om ni har mörkt hår föreslår jag att ni bleker det en gång innan! 

     

Presentation


Mawlin Candy Adolfsson.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Mawlin


Ovido - Quiz & Flashcards